Otroška trgovina je prostor, kjer se otroška domišljija in starševska skrb ter odgovornost združita v celoto, ki ji z drugo besedo pravimo družina.

Omogočanje družinske sreče otroška trgovina omogoča z artikli, pa tudi mnogimi nasveti in idejami. V otroške trgovine kupci ne hodijo kupovat le artikle, velikokrat otroška trgovina med svojimi policami in prodajnimi artikli gosti ljudi, ki hodijo izdelke ogledovat, starše, ki hodijo spraševat o najrazličnejših vprašanjih in dilemah, ter seveda otroke, katerim je prvi in edini cilj igralni kotiček. Vsak od obiskovalcev je koristen. Otroška trgovina z njimi pridobiva mnoge izkušnje, ki se z leti kopiči v zakladnico znanja. Tudi povsem otročja igra v igralnem kotičku ali pa otrokovo ogledovanje igrač lahko dobremu prodajalcu oziroma prodajnemu osebju veliko pove. Dobre igrače so otrokom všeč, če je v igralnem kotičku več otrok bo dobro igračo želelo več otrok. S ponudbo takšne igrače praktično ne morejo zgrešiti.

Enako jim nudijo otroci pomislek o igrači, ki otrokom ni zanimiva ali všečna. Mogoče bi situacijo spremenili z drugačnim modelom, dodanimi lastnostmi, drugo barvno kombinacijo in mnogimi drugimi drobnimi, vendar pomembnimi spremembami. Odrasle osebe prodajnemu osebju enako koristijo, saj ponudba, ki je zanimiva, podobno kot pri otrocih, ima veliko kupcev in občudovalcev. S takšno ponudbo ne morejo zgrešiti, osnovne lastnosti ponudbe, pa so dober okvir lastnosti, ki nudijo priložnosti za izboljšave. Artiklov se s časom kupci naveličajo, saj je človeku lastna in vedno prisotna želja po izboljšavah. Vendar je pri spremembah potrebno veliko dobrega občutka in nekaj treznih odločitev. Prav osnovne lastnosti so osnova, ki se v bistvu ne sme spreminjati, če hoče ostati uspešna, lahko pa se dodaja druge lastnosti.

Enako velja za ponudbo, ki je v trgovini prezrta, zanjo ni posebnega zanimanja. Osnovne lastnosti, ki so všečne prodajalci poznajo iz drugih sorodnih, vendar prodajno uspešnih artiklov. Za večjo uspešnost prezrti izdelki in ponudba potrebuje zgolj manjše spremembe drugih lastnosti. Velikokrat so to barve, barvne kombinacije, ki se spreminjajo od obdobja do obdobja, tudi mnoge druge lastnosti so pogojene modi in kratkotrajnemu obdobju, ki ga zaznamuje usmerjenost v določene oblikovne in druge lastnosti. Prilagojenost trenutnim, časovno kratkotrajnim, zahtevam in željam je pogoj uspeh.

 

Otroška trgovina je prijeten kraj, kjer otroci in starši dobijo vse potrebno za prijetno preživljanje skupnega časa, ki mu z drugo besedo rečemo otroštvo.